Kim Kardashian

I det senaste numret av SOLO fick vi en intervju med Kim Kardashian, som berättar sina bästa tips på hur man kan förbättra självkänslan, tänkte att jag skulle skriva in dem här!

Självkänslan;
Jag är faktiskt väldigt blygoch vågar inte ens dansa på en klubb i rädsla för att folk ska kolla på mig och skratta.
  - Folk pratar rätt mycket skit om mig, men så länge som åtminstone jag gillar vad jag ser i speglen och vem jag är så är det okej. Stå för den du ör ich respektera dig själv som du är, trots dina tillkortakommanden. Jag har verkligen mina fel och brister - min psoriasis (en hudsjukdom) kan göra mig väldigt osäker, och jag har världens härväxt. Så är det för armenska kvinnor, skrattar hon.
- Vi är håriga, men ju äldra jag bli, desto mer lär jag mig älska mig själv. Livet blir så mycket enklare då.

Vad jag tycker;
Väldigt bra sagt, så kom nu ihåg, skit i vad alla säger och tycker och tänker om dig. Så länge som du älskar dig själv! Det är det viktiga.

Ha det bäst!
-S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0