Bort Med Negativa Tankar

Min matte lärare gav mig ett jätte bra tips för att få bort neggativa tankar. Hon sa att jag skulle skriva ner ordet inte och negativa tankar på en lapp. Sedan skulle jag vika lappen och lägga i en liten låda och sedan slå inden och ställa det lilla paketet i ett hörn. Då har man tagit bort de negativa tankarna från huvudet och "låst" in dem i ett paket och sedan ställt undan dem. Tro det eller ej, jag har sedan des börjat tänka mera possetivt, och känner mig ännu gladare. Så det tipsar jag starkt!
Sen ska jag bara påminna lite snabbt om Foto tävlingen som avslutas den 10:de, mera information hittar ni i ett inlägg längre ner :)
Ha det bäst!
-A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0